استخدام قش الارز فى صناعة القوالب الخشبية

{[['']]}
من قش الأرز --- 
ومن أغصان الخشب الناشف --- 
بيصنوا قوالب خشبية ---
بيستخدموها فى التدفئة ---
مشروع زى ده ---
ينفع عندنا فى مصر ---
ويخلصنا من حرق القش ---
إللى بيعمل سحابة كل صيف ---
وممكن يتعمل منه قوالب ---
بأشكال وأحجام مختلفة ---
ينفع يتعمل منه حوائط جاهزة ---
داخل مبانيننا تمنع الحرارة والرطوبة ---
مشروع بسيط لكن قيمته عالية ---
يحافظ على البيئة وله عائد إقتصادى كبير ---
شارك الموضوع ليراه أصدقائك :

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 
إتضل بنا | فهرس المدونة | سياسة الخصوصية
جميع الحقوق محفوضة مدونة التحالف الاخبارى
Created by Maskolis Published by Mas Template
powered by Blogger Translated by Arabe-eye